Snor(unge)

Jag har blivit lite småkär i mina promenader.
Solen skiner och jag är ute och powerwalkar två gånger
om dagen.
Jag mår som bäst utomhus med solen i nyllet.

Imorse kombinerade jag min powerwalk med ica maxi.
Det va trevligt fram tills jag hamnade i kön till kassan. Framför mig
satt en liten unge i en kundvagn och försökte kommunicera med mig.
Jag försökte att inte kommunicera tillbaka. Mest för att snoret rann ner
över hans mun och det såg rentav horribelt ut. Riktigt snorgrönt och vidrigt.

Nåja. Dagen är inte förstörd för det. Det är lustigt att jag inte har några
som helst problem med att mina marsvin äter sin egen avföring ibland.
Människosnor däremot får mig att vilja vända mig ut och in av avsky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0